Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Nathalique - WaarBenJij.nu Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Nathalique - WaarBenJij.nu

Chiang Rai

Door: Nathalique

Blijf op de hoogte en volg Nathalique

19 Januari 2014 | Thailand, Chiang Rai

14 jan: Vanuit Chiang Mai de bus gepakt naar Chiang Rai. Rond 15.00 aangekomen en meteen opgepikt door een busje dat ons naar Chat's House heeft gebracht. Een schattige guest house voor 300b per nacht! Na de lunch even lekker op bed gelegen en 's avonds naar de Night Bazaar geweest, waar we heerlijk hebben genoten van een Thaise Massage van 90 minuten!

15 jan: Vandaag met Lois een aantal tempeltjes bezocht, waaronder 1tje met een mooie Emerald Buddha! Daarna lekker over de markt geslenterd en een heerlijke ijskoffie gehad, YUM! 's Avonds met ze vieren in de tuin bij het gueshouse gezeten en heerlijk geklets! Morgen eindelijk naar de "White Tempel".

16 jan: Met Lois en Melissa naar de White Tempel geweest. Was echt super mooi, leek wel een kasteel uit een fairytale! Helaas was me camera niet opgeladen en me batterij was dus al snel leeg, maar een goede reden om morgen weer te komen om meer foto's te maken! Voor de zonsondergang naar een tempel op een berg geweest voor een mooi uitzicht, en daarna weer lekker de Night Bazaar op om wat te winkelen en nog een massage. Onderweg kregen we trek en we dachten dus dat we een Pad Thai bestelde, maar dat bleken noedels met LEVER te zijn.. Dus toen hebben we het aan een dakloze dame gegeven die er erg blij mee was, en wij hebben luxe gedineerd met hotdogbroodjes van de 7-Eleven.. xD

17 jan: Heerlijk uitgeslapen! 's Middags met Douglas weer teruggegaan naar de White Tempel, was erg gezellig! Omdat dit onze laatste avond samen was, zijn we lekker uit eten geweest en hebben we wat gedronken in de stad. Super avond gehad!

18 jan: Iedereen is lekker hungover, dus we blijven nog een extra dagje in Chiang Rai. Gezellig de hele dag op bed gelegen en films gekeken, en 's avond pizza gegeten!

19 jan: Na 3 weken hebben we vandaag dan toch echt afscheid moeten nemen van onze nieuwe vrienden! Ik ga ze echt onwijs missen, maar het is ook leuk om weer alleen met Lois te zijn :) Nadat we ze hebben uitgezwaaid hebben we ons heerlijk laten verwennen met een oil massage en een leuke jurk gekocht! Vandaag gaan we lekker op tijd naar bed, want morgen vertrekt onze bus al vroeg naar Nan!

• 19 Januari 2014 - 12:06

Vanessa:

Het klinkt allemaal geweldig. Heb je gegevens gevraagd van jullie vrienden dan kun je nog eens afspreken. Heb je wel vakantie bestemming hahaha

• 19 Januari 2014 - 12:07

Have fun en geniet van alles. Xxx

• 19 Januari 2014 - 16:38

Lizan:

Leuk om weer te lezen Natalique! Gaat lekker allemaal, en jullie genieten nog steeds!

• 19 Januari 2014 - 16:51

Dorine:

Een druk, maar mooi programma.