Soppong - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Nathalique - WaarBenJij.nu Soppong - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Nathalique - WaarBenJij.nu

Soppong

Door: Nathalique

Blijf op de hoogte en volg Nathalique

13 Januari 2014 | Thailand, Mae Hong Son

10 jan: Vanuit Mae Hong Son de bus gepakt naar Soppong. Een super leuk guesthouse gevonden, genaamd de Cave Lodge! Heel schattig en een heerlijke hete douche kunnen nemen! Heerlijk gelunched en 's middags heerlijk met ze 4tjes bij de rivier gezeten, en in de avond gezellig kaartspelletjes gedaan!

11 jan: Om 06.00 vertrokken om de zonsopgang te zien. Was heel erg mooi en het was prachtig om te zien hoe de bergen onder ons waren gehuld in een zee van mist. Daarna terug naar de Cave Lodge voor ontbijt, en om 09.30 samen met Lois en Douglas vertrokken voor de Caving Trip. We hebben 3 grotten bezocht en het was zwaarder dan ik dacht. De 1e grot was erg lang en aardig wat moeten klimmen en klauteren, erg leuk! Daarna verder gewandeld naar de Waterfall Cave. Hier moesten we op onze handen en knieen door het water kruipen om uit te komen bij een 30 meter diepe waterfall. Het begon erg leuk, maar was erg blij toen ik weer buiten stond pff.. Na de lunch een aardig eindje moeten wandelen naar de Xmas Cave. Hier moesten we een aardig eindje omlaag klimmen, doodeng. Maar eenmaal beneden aangekomen was het erg mooi en indrukwekkend! Na de laatste grot terug gelopen naar de Cave Lodge. Tijdens de trip aardig wat keren uitgegleden in de modder, dus mijn favoriete spijkerbroek kan ik afschrijven :(.. Maar wel weer een reden om te gaan shoppen ;). 's Avonds een gezellige avond gehad met Lois, Mellissa en Lindsey, die we hebben leren kennen tijdens de caving trip. Morgen weer terug naar Chiang Mai om van daaruit door te reizen naar Chiang Rai!

• 13 Januari 2014 - 10:53

Vanessa:

Stoer hoor dat je die grotten in bent gegaan.
    Jammer van je spijkerbroek maar idd dan kun je weer shoppen

• 13 Januari 2014 - 15:54

Dorine:

Het eerste wat je doet als je thuiskomt, is dus shoppen!

• 14 Januari 2014 - 13:10

Lizan:

Klinkt goed, en dat is een understatement!

• 17 Januari 2014 - 16:28

Dyonne:

Wat gaaf zeg! En dapper van het klimmen, kruipen en uitglijden! xD Weer een ervaring rijker. Meid je komt als een heel andere persoon terug en dat bedoel ik positief!

Veel plezier xxx love you